Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

tisdag 2 augusti 2011

Semestern slut..


Det var ett tag sedan sist..

Det här lilla bordet och skänken har jag målat under veckan som gick.
Nu ska det bara torka till sig, och sen ska det pyntas.
Jag behöver väl inte säga vilken färg de fått..

Började jobba igår efter två veckors ledighet.
En vecka till, eller två, hade inte varit dumt nu när det fina vädret äntligen kommit hit ;-))

På lördag ska jag på Gardenparty :)
Min äldsta och bästa väninna ska ha sin 50-årsfest då..Härligt :)




                                                                Ha en fin vecka

7 kommentarer:

It's me sa...

Enjoy summer....love from me....xxx....

Hannis sa...

Kan tänka mig att det är vitt=))
Och jag kan även tänka mig att det är fint!
Hoppas att du får en skön start på jobbet nu.

Kramen Hannis

Felix sa...

Fin skänk, som även ser ut att rymma mycket.

Det har hänt något med din profilbild i min blogg. Det är ett kryss i stället för bild. Har du ändrat några inställningar på sistone? Förstår inte varför det blir så annars...

Hoppas du hinner njuta av det fina vädret efter jobbet!

Soliga hälsningar
Elisabet

Anette sa...

Dom blev säkert helt kanonsnygga kan jag tänka mej :)
Färg?? kan de vara vitt hi hi
Ha de så bäst.
Kramen Anette

Gardenhouse sa...

Kul att du tittade in till mig!
Så fint du har och gör, spännande... kanske får man se resultatet här!?
Kul att ha flyttat och att du stormtrivs.
Kram Sussi

Änglarum sa...

Hej !fina möbler me like :) så roligt med Gardenparty hoppas vädret håller i sig! må så gott..kramiz Jessica

Trolda sa...

Vilket underbart sött litet bord! =D Och skänken är också fin - och tänk så mycket den RYMMER!!! Det blir till att fylla upp... ;-) Och något säger mig att det KAAAAANSKE blir i vitt... ;-) Härligt att måla o pynta o göra fint! =D Hoppas du haft en härlig semester! =D

Trolda - kramar =D