Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

söndag 25 november 2012

Baka..

Idag har jag bakat..kokostoppar med saffran & apelsin. Jag älskar att baka, och eftersom jag är ett kakmonster sker det inte så ofta, av naturliga skäl om ni förstår vad jag menar.. ;-)
Lussekatter ska jag också baka lite senare i veckan. Det är avkopplande, inspirerande, och gott att baka.. Känns skönt att få skapa..att vara kreativ.


Mitt hem börjar så smått att likna en blomsteraffär.. :-)
Julens blommor, mossa, lav, kryptomeria, kottar och lärkkvistar har flyttat in..

8 kommentarer:

Änglarum sa...

Instämmer baka är kul!! tror du har så mysigt hos dig,jag skall smyga fram lite advents ljus i veckan!må så gott<3 kram Jessica

Hanna sa...

mysigt.
Kram
HAnna

It's me sa...

What is wrong with a flower shop ????...enjoy this time of the year darling !!...love love ...Ria...xxx.

Hannis sa...

Jag önskar att jag var bättre på att baka! Det är faktiskt mysigt att roa sig med det en stund.

Fin bild!!

Du har en award hos mig, om du vill förstås inga måsten/
Kram Hannis

Lilla Rummet sa...

Baka är avslappnande och rogivande och så luktar det så gott.
Önskar dig en mysig vecka.
Kram Britt

Fröken Tindra sa...

Det är ju så kul att baka! Men jag gör det inte heller så ofta som jag skulle vilja. Troligtvis av samma skäl som dig. =0)
Det blev iallafall lussekatter och drömmar ihop med lilla Mamma i fredags kväll. Gott!
Kram!

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
kram
Hanna

Mycket annat & lite betong sa...

Det låter mysigt med bak men det är inget för mig. Däremot äter jag gärna det bakade.
Härligt med så mycket julblommor hemma!

Trevlig advent!
Agneta