Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

fredag 22 november 2013

Mitt hem..


Mitt hem börjar växa fram..
Har hängt upp 3 tavlor...
Det är mycket hos mig eftersom jag har "tavelfobi"..
Snart är det riktigt beboligt..


I morse när jag vaknade kände jag jo nu är snart jul..
Den rätta julstämningen har inte infunnit sig förrän idag.
Men som de säger.."Bättre sent än aldrig" 


Så i morgon ska jag besöka en mysig julmarknad..
o på söndag ska jag byta lite dukar och förbereda för
första advent :)

Önskar er alla som kikar in en
trevlig o skön helg



8 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Så fint du har det! Jättemysigt ser det ut.
Tiden hår gått så fort i höst så jag har inte fattat att det är advent om en vecka. Är det klokt? Har iaf köpt min första hyacint. Det tar ju ett tag för dem att slå ut.
Julmarknad är alltid mysigt. Men jag är nog för slö för att släpa mig iväg. Det är en denna helgen på Tjolöholms Slott och den brukar vara fin.
Ha det så gott!
Kram!

Poppins sa...

Det blev fint! Kul att du äntligen tog mod till dig och slog i några spikar i väggen. :)
Idag har jag putsat fönster med tanke på advent. Det var länge sedan de blev putsade...
kramar från Poppins

Hannis sa...

Så fint det ser ut!!
Ombonat och mjukt=))

Här finns ingen julstämning alls...
Känns som att det fortfarande är höst! Men det kommer väl.
Kramen Hannis

Marie maräng sa...

Så fint du har det! Jag har också en släng av tavelfobi :)

Hos mig har inte julstämningen infunnits sig än så länge men den kanske kommer får man hoppas :)

Trevlig helg!
Kram Marie

Anonym sa...

Åh så roligt att få se lite från ditt vackra o mysiga Hem!!! =D och nu pyntar vi lite extra o myser extra till advent o jul...härligt!!! =D

Trolda - kramar =D

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!

Mycket annat & lite betong sa...

Så fint och hemtrevligt det ser ut hos dig!
Några julkänslor har inte dykt upp här trots att jag lyssnar på radions julmusik så fort jag är hemma. Men nu ska det tydligen komma snö, så då kanske…

Kram Agneta

Marie maräng sa...

Hoppas allt är bra med dig!

Ha de så gott och stressa lagom!
Kram Marie