Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

fredag 2 september 2011

Ljus i mörkret..



Något som jag har svårt för att hitta, 
något som känns rätt och som jag gillar i inredning, 
är lampor och tavlor..
Förra helgen hade jag tur..
Mamma undrade om det var något speciellt jag behövde på Gekås?
 De skulle inom när de ändå hade vägarna förbi..
Jag kollade varuhusets blogg och såg dessa och bad mamma handla dem åt mig..
Och som ni ser gjorde hon det också.
Vilken tur jag hade :)
Tack!
Det är ju inte alltid det finns när man kommer dit..
Det går åt som smör i solsken..





"Min blogghörna"

Önskar er en skön helg med mycket sol och värme..



17 kommentarer:

Anki sa...

Vad fint, så mysigt hos dig!

Önskar dig en fin helg!
Kramen!

Hanna sa...

Så jätte fin vit lampa.
Kram
Hanna

Gardenhouse sa...

Vilken fin lampa och skärm, så sirlig och ett så fint sken den gav. Mysig blogg hörna ;)
Ha en skön helg nu,
Kram Sussi

It's me sa...

Beautiful corner !!..have a nice weekend darling...love from me...xxx..

Gardenhouse sa...

Hoppas du har lika underbart väder som jag, sol idag och 15 grader varmt än, snart tio på kvällen...
Kram Sussi

NinaH sa...

Så mysigt det blev med fina lampan! Ibland glimtar det till hos Gekås!;-)

Fröken Tindra sa...

Men åh, vilken fin lampa!! Vill ha! =0) Det blev jättefint hos dig. Mysigt! Detaljerna kan göra en så glad när man får till det.
Ha en skön söndag!
Kraaam!

Änglarum sa...

Hejsan! ja lampor kan man aldrig få för mycke av.. super fin.. ha en go kväll! kramiz Jessica

Ewa`s Galleri sa...

Jättefina lampor,Gekås är inte dumt ibland
Ha en bra dag

G:a Affären sa...

Men vilken fin tårtpapperlampa!
Korgen med höstfägring tycker jag mycket om, härliga färger.
/Cia

Gardenhouse sa...

Hmm, idag är det mer som höst här...
Mulet, grått och blåsigt så att gula löv signar ner på backen!
Hur har du det?
Kram Sussi

Lotta sa...

Åh, så vackert! Din blogghörna ser verkligen mysig ut. Känner att jag har något att jobba med där...
Kram

Gardenhouse sa...

Grattis på namnsdagen du med... bara ett L för lite ;)
Kram Sussi

Trolda sa...

Jag börjar med att gratulera på NAMNSDAGEN!!! =D Grattis Lil(l)y!! =D Och TACK för utmaningen, skall ta mig an den frampå...:) Underbara lampor - jag har aldrig varit i Ullared men flera Väninnor tjatar om vikten att åka dit...så en dag kanske! :) HÄRLIG blogghörna! =D

Trolda - KRAMAR!=D

Hannis sa...

Snyggt!
Såg hur mysigt ut som helst på bilden från blogghörnan.

Tänk att jag aldrig har varit på Gekås...
Undrar när det ska ske? =))

Kram Hannis

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej Fina!
Har bara varit frånvarande... men allt bra, mycket som händer bara!
Men nu ska jag ta mig egentid igen å försöka få till inspirationen att blogga å pyssla...
Allt bra med dig?
Stor varm kram!
♥♥♥
Mimmi

Poppins sa...

Mycket söt lampa. Den passar perfekt hos dig.
Hoppas allt är bra - det var länge sedan vi pratades vid.
kramar från Poppins