Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

måndag 30 november 2009



Vad tycker ni? Är det galet...



Från början hade jag tänkt spänna snöret mellan fönsterkarmarna i köket! Kom fram till att det inte var någon bra idé..



Funderade på var jag kunde spänna upp.. Då såg jag plugghålen, och tänkte..Det kanske blir bra..
Lite kort, fattigmanspynt m.m ska också hängas upp så småningom...



Jag frågade sonen vad han tyckte! -Skitfult!!!!



Kanske ska jag ta bort den nedersta??
Vad tycker ni...


ö

10 kommentarer:

Hannis sa...

Och jag tycker SKITFINT!(för att kontra sonen*fnissar*)
Helt enkelt,låt det vara!
Snyggt i mina ögon.

Jag borde städa hallen men hamnade framför datorn...
Inte konstigt att jag inte får mycket gjort=))

Kram Hannis

Lisas torp sa...

Det ser jättesnyggt ut och nu syns de ju mot den vita väggen!

Kanske den nedre raden gör att det blir i mest laget - men skitfult? Nä- SNYGGT!!!!
Kram
Lisa

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vad vet egentligen söner? ;-)
Fint tycker jag, söta strutar.

Ha det bra!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Lyssna inte på sonen!!! Har själv en tjugoåring hemma som tycker det mesta är skitfult och att vi lever på 2000-talet ;)
Skitfint!!!
Kanske... att den nedersta raden bråkar lite om uppmärksamheten. Känn på det ett tag. Jag är likadan. Har ändrat om lite här nu och sitter och tittar och kan bli helt störd av att jag ställt en kandelaber framför ett dokument ;)
Ha det gott!
kram
nina

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Roliga saker tycker jag. Och ton i ton vad gäller färgerna. FINT.
Sonen driver ju bara med dig ;O)
Den nedersta raden had du rätt i, den kan flyttas eller bort.
Snyggt är den med men platsen är lite trångt därnere...
Kram, Petra B

Tessie sa...

Hej!

Måste lägga mig i detta med dina uppspända snören :-)

Jag tycker att det är fint men.. kanske är den nedersta lite låg för den skyms lite bakom det jag tror är ljusstaka som står på skänken :-)

Söner är inte alltid så tillförlitliga *s*

Kram Torparfrun

Trolda sa...

Självklart är det fint! =D det är ju det mesta du får till...;-) Och innerst inne tycker säkert den Käre Sonen det också - han vill bara retas med mamsen lite säkert...;-)

Trolda - kramar =D

Poppins sa...

Typiskt tonårskillar! Jag tycker det ser mysigt ut och tycker du kan lägga dit någon grankvist så blir det ännu finare.

Blev det något äventyr ikväll (torsdag)?

kramar från Poppins

Anki sa...

Haha, låter som min son...jaja vad vet dom 20-åringarna??! Jag tycker iaf att det är jättefint! Jag har pysslat ett par strutar jag med, i papper faktiskt, hihi...men inte blev dom så fina, jag är skitdålig på papperspyssel!
Nä låt det vara som det är, skitsnyggt!
Å roligt att du vill vara med i min utlottning...håller tummarna!

Kramis Anki

Annika Christensen sa...

Typsikt söner!!! Har en av samma typ ....
Det ´är ingen dum ide och ta bort den nedersta tycker jag.
Sedan skulle jag sätt en lite kvist gran eller lummer i en eller två sturtar - kankske..får fundera lite tror jag.
Vilkte fin skåp.
Nu kom jag på...
Om du tar bort de höga glasen så syns den nedersta bättre och då kanske det blir fint.
Ush vad jag svamlar...
Fint är det iallafall men eftersom du frågade så ville jag engagera mig.
Ha en skön kväll
annika