Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

torsdag 31 december 2009

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

På årets allra sista dag tänker jag inte så mycket på vad som varit utan ser fram emot ett nytt oskrivet blad med hopp och glädje..

Ett undantag dock..

Mirakel händer..och just under julefriden upplevde jag ett..så..
Keep the faith..♥

Innan jul såg jag dessa hyacinter, tyckte de var för dyra, efter julen sålde de dem billigt och då passade jag på..Krukorna är underbara, `vinga och sneda´...
Jag önskar er alla ett gott slut på året och ett ännu godare GOTT NYTT ÅR ☆








ö

16 kommentarer:

Moa sa...

Fina krukor och vackra hyacinter.. ja det är rätt Lily man ska tänka framåt och undra vilka mirakel och underbara tider som kommer att komma under detta nya år.. önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.. kram/Moa

Lisas torp sa...

Så vackra hyacinter och krukor!

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2010 ÖNSKAR JAG DEJ!

Kram
Lisa

Viola sa...

Tack för ett trevligt bloggår, ser fram emot det nya, allt gott önskar jag dig och de dina inför 2010,

GOTT NYTT ÅR, kram VIOLA

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härligt!

GOTT NYTT ÅR!

Kram kära vän!

nina

Hannis sa...

Ett mirakel?!
Det låter som en bra upplevelse.
Klart man ska se framåt, jag själv känner hopp inför 2010.

Hoppas att du får en fin nyårskväll och ett gott nytt år min vän!
Kram Hannis

Gunilla sa...

Här har jag hittat en fin och romantisk blogg.
Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.

Hoppas vi hörs och ses genom bloggandet igen.

Kramen/Gunilla

Anki sa...

Åh skönt att fler datoren än min kan få fnatt, jag har haft samma problem på vissa bloggar!
Skönt att du kom fram iaf, alltid roligt att höra från dig!
Japp jag hoppas oxå på mirkel, men här duggar dom inte tätt!

Ha nu en riktigt mysig kväll och ett Gott Nytt År!
Goa kramen!

Gårdsromantik sa...

Så vacker färg på hyacinterna!

Önskar dig ett riktigt gott 2010!

*♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

Kram Maud

Trolda sa...

GOTT NYTT ÅR! Och vilka karamell-mirakel-hyacinter!!! ;-) Här bär det strax iväg på middag hos goda Vänner och IMORGON ser vi framåt med STOR glädje!!! =D Massor med NYÅRSKRAMAR! =D

Trolda - GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅR!!! =D

Hanna sa...

Gott Nytt År.
Kram
Hanna

Poppins sa...

Vilka vackra rosa hyacinter!
Önskar dig ett riktigt härligt bloggår under 2010!
kramar från Poppins

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Mirakel är alltid härliga, både små och stora. :-)

Underbar färg på hyacinterna.

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Pysselpalatset sa...

Vill bara tacka Dig för året som gått.. allar härliga kommentarer som värmer... allt gott till dej och de dina... Jeanette

Anki sa...

Haha, jag tänker att folk undrar säkert vad jag gjort oxå...jäv--- vilken träningsvärk jag har! Men det är ju så roligt, så jag får väl kasta mig över sonens spel när han inte är hemma!
Nu ska jag värma min stela kropp i badet!

Sköt om dig & kramis!

Åsa sa...

Härligt med hyacinter.
Önskar dej en God Fortsättning på det nya året.

Kram Åsa

Inspiration i vitt sa...

krukorna var jätte fina. Önskar dig ett nytt underbart år. Kram på dig/Ingela.