Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

fredag 12 februari 2010

Vilket ljus..

Tusen tack för alla rara ord om mina fjorårsägg!
Det är jättekul att få en sån feedback :D

Tanken var att jag skulle göra lite på årets imorgon.
Nu blir det inte så eftersom jag ska...gissa vad ;-))
Ljuset är enormt vackert idag :D Så jag passade på att ta lite bilder på mina favoritmotiv - blommor..

Den sista bilden är på ett fjorårsägg, tänkte slänga det men tyckte det var synd, för färgerna piggar upp lite..
Kan alltid lägga det på ett fat eller i en kruka, och ha det på balkongen eller loftgången..











ö

15 kommentarer:

Anki sa...

Vilka fina bilder du tar!
Det har inte blivit några ägg här heller...men jag tänker på det, hihi!
Tänkte uppdatera bloggen, men det är oxå i tänk-stadiet...Ojoj nu verkar jag sååå superupptagen...vilket jag inte är!
Bara otrolig slö, haha!

Ha en mysig och go helg du med!
Kram kram!

Fröken Tindra sa...

Jättefina foton och pärlhyacinter!
Det är väl inget fel på det där ägget?! ;0) (Säger hon som älskar rosor!)
Ha en skön helg!

Kram!

Trolda sa...

Vilka UNDERBARA ägg!!!!! =D =D =D Fantastiskt fina, duktiga du! =D och så underbara bilder med Blommor...tänk, det kan man ALDRIG få nog utav...;-) Ha en HÄRLIG helg! Här blir det jobb...

Trolda - kramar =D

Lisas torp sa...

Ljuvliga bilder på dina blommor! Så vackert med en "lövkruka"!

Ja, det var ett jättevackert ljus igår och det syns även i dina bilder!

Jättefint påskägg!

Ha en härlig helg!
Kram
Lisa

Annika Christensen sa...

Det sista ägget där var ju super gulligt.
Vilket härligt ljus, precis vad jag också har i mitt inlägg.
Ha en skön helg
Annika

Poppins sa...

Varför skulle du göra dig av med det söta ägget? Tur du ångrade dig.
Passa på och fota ordentligt nu när det är så fint ljus. Jag gillar verkligen ditt fina arrangemang med pärlhyacinter, rosor och konerna!
Ha en bra helg
önskar Poppins

Poppins sa...

Varför skulle du göra dig av med det söta ägget? Tur du ångrade dig.
Passa på och fota ordentligt nu när det är så fint ljus. Jag gillar verkligen ditt fina arrangemang med pärlhyacinter, rosor och konerna!
Ha en bra helg
önskar Poppins

Vita rosor och förgätmigej sa...

Tänk vad man kan bli inspirerad av att läsa bloggar. Jag har för första gången sedan jag var barn arbetat med papier maché efter inspiration hos dig... Det var sååå roligt!
Kram/ Anna

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Men du, så fint! Vilka vackra bilder! Ägget var tur att du räddade undan, det är såå gulligt!
Ha en fin helg och Alla hjärtans dag!
kram
nina

Hannis sa...

Lily!!Vilka fina bilder!!
Mästerfotograf.
Vackert med dokumentet där i bakgrunden.

Hoppas att du får en helg full av solsken.
Kram Hannis

Viola sa...

Vilka ägg du gör, det sista var underbart, ljuvliga bilder du bjuder oss på, ha en fin helg

KRAM Viola

Anki sa...

Sötis!
Hmm, det var ju ägg jag skulle göra...jag tycker verkligen om dom du gjort! Men men, man får ta det man har när lusten sätter in, hihi!

Ha en bra lördag du med...och en tidig alla hjärtans kram skickar jag!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fina bilder du tagit! Och äggen för lika sött som de andra du visat.

Ha det fint!

Pysselpalatset sa...

Inte undra på att du får respons... Du visar ju det ena vackr efter det andra... Den här med rosor är också så härlig... kram Jeanette

Anki sa...

Sötis, du är allt för gullig du!
Hur går det med äggen, blir det nåt värpt?...hihi!

Ha en bra kväll vännen!
Kram kram!