Till Minne av Lily Of The Valley ღ 2002-06-01 - 2018-02-20

söndag 23 januari 2011

Ett "nytt" skåp har flyttat in ♥

Jag vill passa på att tacka för era goa kommentarer om mitt skåp i förra inlägget ♥
Jag är visselglad över det :)

Detta inlägget blir också om ett skåp, fast om ett "nytt" :)
Mitt nya flyttade in förra söndagen.
Lite omändringar, vitrinskåpet fick ge vika för det nya,
som kanske inte är så märkvärdigt i sig.
Fast jag har alltid varit förtjust i det ♥
Som litet barn var det för mig ett magiskt, hemligt skåp.
Där värdefulla saker som smycken m.m förvarades..
Och magiskt är det ännu :)
Det bästa av allt är..
Jag behövde inte ens måla det. :)
Det är perfekt precis som det är..skavt och nött ♥
Bara lite pynt och småpiff ska förgylla det :)



Så här ser det ut än så länge..


Är inte helt nöjd än ..
Lite småpiff till så :)
Tänkte att jag skulle ha det som godisskåp till jul..
Blev så inspirerad av Ingelas


10 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin söndag!
Kram
Hanna

It's me sa...

It looks great !! beautiful color !! your cabinet !!...lovely sunday....love Ria....xxx...

Lisas torp sa...

Jättefint skåp detta också! Skåp kan man nog inte få för många av - det är väl bara platsen som i så fall fattas!
Det ser jätteläckert!
Ha en fortsatt skön söndag1
Kram
Lisa

Fröken Tindra sa...

Jättefint! Vad kul att du har det i din ägo nu.
Kram!

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Skåp är härliga!
Extra härliga om de kommer med goa minnen!
Hoppas att du har en härlig söndaskväll!
Här vankas mys i soffan med gubben, SOlsidan och sedan ett och annat mord...

Kram Mimmi

Trolda sa...

Magsikt skåp som gjort för små godisgömmor...;-) Det är härligt med skåp! Jag letar också efter något skåp för att kunna klämma in lite smått o gott i... ;-)

Trolda - kramar =D

Hannis sa...

Magiska skåp!
Sånt ska man omge sig med=))
Så fint och alldeles perfekt som det är.

Kramen Hannis

Marie//Tekla Maräng sa...

så fint skåp och det passar ju utmärkt som godisgömma.
Kramar:)

Vitt för själen sa...

Jag älskar med skåp!
Så bra det blev när du målade det vitt :)

Må så gott, kram Sophia

Poppins sa...

Ett jättefint skåp! Jag kan se det som gottisskåp nästa jul... mums...